Jedná se o plechy z konstrukční oceli, které vynikají zvýšenou odolností vůči atmosférické korozi, jejich kvalitu, požadavky na zpracování a vlastnosti upravuje předpis EN 10025-5. Najdete je také pod názvem Atmofix. Řadí se mezi patinující oceli, a proto nevyžadují další povrchové úpravy. Využijete je pro nejrůznější architektonické aplikace i jako nosné ocelové konstrukce mostů nebo stožárů v přenosových soustavách vysokého napětí.

Potřebujete více informací? Zanechte nám svůj kontakt a my se vám do 3 dnů ozveme.

Vlastnosti a využití plechů Atmofix z konstrukční oceli podle EN 10025-5

Plechy Atmofix z konstrukční oceli skvěle odolávají povětrnostním vlivům a vynikají zejména svou zvýšenou odolností vůči atmosférické korozi. Mají totiž schopnost vytvářet patinu, která výrazně zpomaluje vznik a průběh koroze. Díky ní plechy nevyžadují žádné povrchové úpravy, jako jsou například antikorozní nátěry. Plechy Atmofix z konstrukční oceli, jejichž technické požadavky specifikuje předpis EN 10025-5, také skvěle odolávají vlivům atmosféry s obsahem síry a mají minimální požadavky na údržbu. Jsou tak ekonomicky výhodnou a ekologičtější volbou.

Jejich vysoká odolnost zajistí dlouhou životnost všech aplikací. Nabízí širokou škálu využití a jsou vhodné i pro špatně přístupné konstrukce, u kterých by se v budoucnu jen těžko opravovaly nátěry. Hodí se hlavně na stavby mostů, ale setkáte se s nimi také u konstrukcí komínů nebo kouřovodů či stožárů. Použijete je i při stavbě lodních kontejnerů, opláštění budov nebo pro tvorbu venkovních uměleckých děl. Díky svým vynikajícím vlastnostem a jedinečnému vzhledu najdou využití v mnoha nejen průmyslových odvětvích.

Vyberte si z široké škály rozměrů. Plechy dodáváme v rozměrech:

  • délka: max. 18 000 mm,
  • šířka: 1 000–3 200 mm,
  • tloušťka: 5–100 mm,
  • hmotnost: max. 12 500 kg.

Uvedené rozměry jsou pouze přibližné. Výsledná podoba závisí na kombinaci jednotlivých parametrů a materiálové specifikaci. Po domluvě jsme schopni vyrobit plechy do délky 21 000 mm a tloušťky 200 mm. Pro více informací nás kontaktujte.

CEI - VMT

Ekvivalentní značení ocelí

EN 10025-5 EN 10155 SEW 087 CAN/CSA - G40.21-M
Jakost S355J0W S355J0W - -
Jakost S355J2W S355J2G2W WTSt 52-3 350AT
Jakost S355K2W S355K2G2W - -
CEI - VMT

Základní charakteristiky jednotlivých jakostí

Značka oceli Minimální mez kluzu
ReH2) [MPa]
Mez pevnosti
Rm [MPa]
Minimální tažnost
[%]
Minimální nárazová práce
KV [°C/J]
CEV max.1) Tloušťka
[mm]
S355J0W/1.8959 355 470–630 20 0/27 0,52 6-80
S355J2W/1.8965 355 470–630 20 −20/27 0,52 6-80
S355K2W/1.8967 355 470–630 20 −20/40 0,52 6-80
S355J4W 355 470–630 20 −40/27 0,52 6-80
S355J5W 355 470–630 20 −50/40 0,52 6-80
  1. Platné pro tloušťky do 16 mm, větší tloušťky podle normy

Realizace

Dálniční most Rojek v Ostravě-Svinově, ČR

CEI - VMT - Dálniční most Rojek v Ostravě-Svinově, ČR
CEI - VMT - Dálniční most Rojek v Ostravě-Svinově, ČR

Dálniční most na D47 vede přes Polaneckou spojku, rybník Rojek a železniční trať. Most tvoří dva souběžné spojité nosníky o délce necelých 590 m. Rok realizace: 2004–2005. Spotřebovaný materiál: cca 2 000 tun plechů.

Dálniční most v Ostravě, ČR

CEI - VMT - Dálniční most v Ostravě, ČR
CEI - VMT - Dálniční most v Ostravě, ČR

Jedná se o dálniční most na D47 přes řeku Odru v Ostravě. Stavba je dlouhá 402 m. Rok realizace: 2001–2002. Spotřebovaný materiál: cca 4 000 tun plechů.